OH MY GOD!!!!

Didn't realize that i'm actually blogging today, it's kind of addictive actually but the feeling is really awesome. You can write whatever you want without even border what are people gonna say. So, this is my blog and welcome to my public diary......hahahaha

Sunday, June 6, 2010

Lagenda Budak Setan

Sewaktu filem Lisa Surihani nie diura-urakan hendak keluar wayang, aku sudah mula teruja untuk menontonnya, aku tak kesah sama ada filem nie berkisarkan sebuah novel teragung suatu ketika dahulu atau apapun, yang penting aku dapat tengok Lisa berlakon, hahaha. Tapi, rasa segan pun mula menyinari diri, takkan la nak ajak kawan-kawan lelaki aku pergi tengok cerita nie, macam pelik la plak. Nasib baik ada penyelamat aku, rakan karib ku, Nur Idayu yang sanggup menonton cerita ini bersamaku. Untuk komen cerita nie, keseluruhan boleh tahan lar, boleh wat gelak, leh wat sedih sikit, walaupun terasa sangat sekejap cerita nie, tapi nak wat camner, namer bahagian satu kan. Akhir kata, Lisa best.....=)