OH MY GOD!!!!

Didn't realize that i'm actually blogging today, it's kind of addictive actually but the feeling is really awesome. You can write whatever you want without even border what are people gonna say. So, this is my blog and welcome to my public diary......hahahaha

Saturday, May 8, 2010

Adamaya

Secara jujurnya, aku bukanlah peminat drama melayu yang tegar dan last sekali aku menatapi drama melayu pun sebab terpukau dengan keayuaan Tiz Zaqyah dalam cerita 'Nur Kasih'. Tapi time kat ostel, ader gak lar dengar pasal drama Adamaya, balik rumah pun orang bercakap pasal Adamaya. So, nak taknak, reputasi aku sebagai peminat filem nie agak tercabar lar sebab tak tengok cerita bualan ramai nie. Sejurus merasakan kedudukan sebagai pendownload movie kian terancam, terus aku memulakan langkah kecil dengan mendownload episod satu drama nie. Nak test market dulu lar kan, bukan rugi ape pun, busuk-busuk dapat tengok pelakon kegemaran aku, Lisa Surihani nyer lakonan dalam drama nie,hahaha. Dalam episod pengenalan drama nie, baru aku perasan yang citer nie mendapat ilham dari movie ''I'm Not Single", tapi versi series nyer. Apa yang aku mahu katakan, harus aku akui, aku agak tertempel atau melekat gak lar ngan citer nie, episod dier pun dah panjang, malam nie tak tidur nampaknya sebab nak download semua episod hari nie. Akhir kata, Lisa Surihani best.........=)