OH MY GOD!!!!

Didn't realize that i'm actually blogging today, it's kind of addictive actually but the feeling is really awesome. You can write whatever you want without even border what are people gonna say. So, this is my blog and welcome to my public diary......hahahaha

Thursday, May 6, 2010

Kehidupan Di Rumah????


Setakat nie, aku merasakan kehidupan aku selepas menjejakkan kaki ke tanah kuala lumpur adalah hanya dengan berinteraksi dengan 2 bender yang paling aku sayang skali, imac dan xbox 360. Tapi, semalam hati aku agak sedikit panas dan berasap setelah dicabar oleh satu brother nie, tuan punya pemilik kedai video games yang bersituasi di Tesco Ampang. Asal aku beli games kat situ jer mesti takleh men, weyh, beragak lar,aku tau lar aku beli yang cetak rompak, tp at least klau ko nak berkecimpung dlam dunia piracy nie,wat kejer towl-towl lar. Aku sedar ader satu ucapan dari seorang tokoh terkemuka dari universiti al-azhar yang ader cakap, "piracy is the worst type of theft and is prohibited in islam", aku tau nie pun sebab ader terselak time study Islamic Law of Properties (ILOP), kertas peperiksaan paling susah di cakerawala. Tuelah, biler kenang bender nie, rase marah tue pun hilang dan terus menyusut balik lar, bender tak berkat kowt. So, skung nie aku terpaksa la men game-game lamer yang dah berhabuk kat almari tue sambil diiringi oleh lagu aril, manatap matamu....(aku dipaksa untuk memasang lagu ini oleh anak sedara aku yang baru berumur 2 tahun keh..........kui3)