OH MY GOD!!!!

Didn't realize that i'm actually blogging today, it's kind of addictive actually but the feeling is really awesome. You can write whatever you want without even border what are people gonna say. So, this is my blog and welcome to my public diary......hahahaha

Tuesday, May 18, 2010

Aku Sudah Tua!!!!

Hari nie merupakan hari ulangtahun kelahiranku yang ke-21, emmmm.......ada apa pada angka kan, ia hanyalah angka dan digit yang boleh bertambah bila-bila masa sahaja (ayat penyedap hati sebenarnya,ha3). Tapi, sejujurnya aku merasakan sangat bahagia sekali pada tahun ini kerana mempunyai sebuah keluarga yang amat aku sayangi, bukan sahaja keluarga yg mempunyai aliran darah yang sama dengan ku, tapi kawan-kawan yang amat aku kasihi dan sayangi. Tersentuh hati rasenya bila melihat notification di facebook dan message di enset tidak putus2 mengucapkan selamat hari lahir kepadaku, insan yang kekurangan serba-serbi. Walaupun terpaksa meredah dan merentasi hari peringatanku sewaktu berada dalam latihan industri di Kompleks Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, segala penat lelah dan keletihan serta merta tersejat apabila rakan-rakan praktikal ku sempat mengucapkan selamat hari lahir kepadaku sewaktu hendak pulang. Dimana mereka tahu tarikh lahirku masih menjadi persoalan yang bermain di benak fikiran. Terima kasih kepada yang masih mengingati diri ini, aku sayang kamu semua..................=)