OH MY GOD!!!!

Didn't realize that i'm actually blogging today, it's kind of addictive actually but the feeling is really awesome. You can write whatever you want without even border what are people gonna say. So, this is my blog and welcome to my public diary......hahahaha

Wednesday, May 26, 2010

Attachment


Sudah hampir 2 minggu aku manjalani latihan praktikal di Mahkamah Tinggi Jalan Duta, perasaan resah gelisah, kekok dan tidak serius mula bertukar iramanya apabila aku mula merasakan bahawa pengalaman berada di mahkamah setakat ini tidaklah seteruk yang disangka malahan ia memberikan satu perasaan positif yang sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata. Kehadiran nama-nama besar seperti Malik Imtiyaz, Sulaiman Abdullah, Shafie Abdullah, Karpal Singh, Jagdeep Singh Deo, Gobind Singh Deo, Karpal Singh, Izzah Anwar, Tengku Amalin dan beberapa nama lain telah memberikan aku satu lapisan peransang tidak langsung hanya dengan melihat mereka melalui sudut pandangan mata. Dengan kehadiran timbalan pendaftar dan penolong kanan pendaftar yang tidak putus-putus memberikan kata-kata semangat membuatkan aku sedikit sebanyak berikhtiar untuk menjadi seorang pelajar dan seseorang yg lebih baik dari hari ini. Namun, tidak disangkal lagi, kehadiran rakan-rakan yang sering mencipta satu keriuhan tidak kira masa dan tempat memainkan faktor utama yang menjadikan hari-hari di sana semakin bermakna dari hari ke hari. Semoga 2 minggu berbaki dapat diisi dengan segala macam perkara yang boleh menjadikan aku seorang insan yang lebih berpengetahuan mungkin, siapa tahu......=)